Tuesday 22 August 2017

My Job

Selalu kalau orang tanya mak saya...diyana kerja apa...
Mak mesti tak reti nak jawab...
Yela...kalau kerja cikgu ke, doktor ke, peguam ke...kan senang je nak jawab bila orang tanya...
.
Jadi hari ni, nak cerita sikit apa kerja saya....kot kot ada kawan2 chek, yang tak tau lagi apa yang chek buat...
.
Saya Diyana Yaccob adalah perunding kewangan di bawah naungan agency Charisma Legacy dan CWA - A CIMB Principal Brand.
.
Jadi, apa skop kerja saya ni. .
.
Tugas saya adalah memberi khidmat kewangan seperti membina kekayaan (create wealth) melalui:
.
1) unit amanah/unit trust sama ada nak simpan guna duit KW5P Akaun 1 atau duit tunai...
.
2) membina akaun persaraan melalui Skim Persaraan Swasta/ Private Retirement Scheme (PRS)
.
3) Mencipta tabung duit bagi jangka masa tertentu melalui ASB financing atau pembiaayaan ASB
.
Ini antara tugas saya sebagai perunding kewangan..
.
Untuk konsultansi PERCUMA atau nak tanya apa2 pasal produk2 di atas...terus PM/Whatsaap saya ke 018-666243.
.
#PerundingKewangan
#UnitTrustConsultant
#CharismaLegacy
#CWAaBrandOfCIMBPrincipal
#DiyanaYaccob

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...